Retailer online anunță noi investiții de peste 1,2 miliarde de lei pentru următorul an - SURSE SI RESURSE

Retailer online anunță noi investiții de peste 1,2 miliarde de lei pentru următorul an

Share

Un nou plan de investiții de peste 1,2 miliarde de lei pentru următoarele 12 luni a fost anunțat recent de grupul eMAG. Acesta va fi direcționat către tehnologie, logistică și susținerea antreprenoriatului, iar prin intermediul său grupul va continua să susțină dezvoltarea economiei digitale.

Grupul a realizat în anul fiscal pe care l-a încheiat în martie 2025 o cifră de afaceri consolidată de 11,2 miliarde de lei, în creștere cu 12% față de anul anterior. În această perioadă, retailerul a plătit către stat taxe în valoare de 900 de milioane de lei.

„Investițiile strategice pe care le-am realizat ne-au ajutat să dezvoltăm infrastructura regională prin care stimulăm creșterea comerțului online, generând beneficii reale pentru clienți, selleri și economie. Acest sector va avea în continuare o evoluție accelerată, determinată de evoluția tehnologiei, dar și de nevoile actuale ale oamenilor. Prin integrarea inteligenței artificiale experiența de shopping va deveni mai personală, iar procesul de listare a produselor și, implicit de dezvoltare a gamei de produse disponibile online, va fi accelerat. Astfel, clienții câștigă și mai mult timp, iar antreprenorii au acces la o platformă pe care o pot pune să lucreze și mai smart pentru dezvoltarea businessului lor la nivel național sau internațional. Anul acesta am prevăzut un buget de investiții de 1,2 miliarde de lei, cu 30% mai mare decât în anul fiscal încheiat, și ne propunem să continuăm să punem la lucru tehnologia românească pentru dezvoltarea antreprenoriatului românesc”, a declarat Tudor Manea, CEO-ul grupului.

În România, veniturile realizate de retailer în 2024 au atins 7,3 miliarde de lei, o creștere de 17% comparativ cu anul precedent. Dante International SA, compania care include eMAG România, Fashion Days România, vânzările eMAG Bulgaria și o parte din vânzările eMAG Ungaria, a realizat o cifră de afaceri de 9 miliarde de lei, în creștere cu 16% față de 2023.

Antreprenorii români au exportat produse de peste 552 milioane de lei prin eMAG Marketplace

În 2024, peste 10.000 de antreprenori români au vândut produse în afara țării prin eMAG Marketplace, în Bulgaria și Ungaria, marcând o creștere de 38% a numărului de selleri romani activi în programul cross-border. Valoarea totală a vânzărilor generate de aceștia s-a ridicat la 552 milioane de lei, în creștere cu peste 40% față de anul precedent.

În total, comunitatea eMAG Marketplace a ajuns la peste 64.000 de selleri în 2024, contribuind la un total de peste 28 milioane de oferte disponibile în România, 15 milioane în Bulgaria și 17 milioane în Ungaria.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *