Decizia unui retailer care operează în România și care vizează mii de produse comercializate - SURSE SI RESURSE

Decizia unui retailer care operează în România și care vizează mii de produse comercializate

Share

În contextul în care susținerea puterii de cumpărare a clienților rămâne o prioritate, lanțul de retail Carrefour a anunțat un nou val de reduceri, care va debuta pe 7 februarie. Peste 1.500 de produse vor beneficia de disconturi cuprinse între 5% și 25%.

Această inițiativă, prima din 2025, se înscrie într-un program pe termen lung lansat de companie încă din anul trecut, prin care magazinul își propune să ofere constant prețuri accesibile la articolele preferate ale românilor.

Astfel, rețeaua de hipermarket-uri continuă să contribuie la economisirea bugetelor familiilor, consolidând încrederea clienților în soluțiile sale strategice.

Campania, marcată la raft și în comunicarea din magazine prin mesajul „Reducem prețurile”, reprezintă prima acțiune de acest tip din 2025 ce va avea loc pe o perioadă îndelungată, între 7 februarie și 31 martie, în magazinele Hipermarket și Market Carrefour, precum și online, cu reduceri între 5% și 25% pentru o selecție variată de produse menite să răspundă nevoilor zilnice și săptămânale ale clienților.

„Experiența campaniilor anterioare ne-a arătat că astfel de inițiative au un impact real, în primul rând pentru că răspundem contextului economic în care ne aflăm într-o manieră relevantă; practic, ne asigurăm printr-un efort pe termen lung că avem mii de produse la raft mult mai reduse și mult mai accesibile. În al doilea rând, ne uităm mereu la alegerile clienților noștri și includem în acțiune produsele preferate, care se află pe listele de cumpărături indiferent că vorbim de produse alimentare, de îngrijirea casei sau cosmetice. Continuăm să fim un partener de încredere pentru români, oferindu-le mai multe oportunități de economisire, adaptate nevoilor lor reale”, a declarat Narcis Horhoianu, Chief Marketing Officer și Director E-commerce Carrefour România.

Categorii-cheie cu prețuri reduse

Campania acoperă între 600 și 1.500 de produse în hipermarket-uri și între 250 și 800 de produse în magazinele de tip supermarket, inclusiv produsele cele mai apreciate de consumatori. Printre categoriile-cheie se numără produsele congelate, articolele de băcănie (mic dejun, patiserie, conserve, pet-food, ingrediente, snacking sărat și dulce), lactatele, brânzeturile, cosmeticele, produsele pentru întreținerea casei și băuturile.

Rețeaua de retail mai sus citată își respectă angajamentul de a sprijini puterea de cumpărare a consumatorilor, oferindu-le experiențe care răspund nevoilor individuale.

Compania a implementat numai în 2024 mai multe campanii speciale pentru creșterea accesibilității produselor, inclusiv:
• Campaniile „Minus la sută”: reduceri de 10-20% la 1.700 de produse, pe termen lung.
• Campania Aniversară: vouchere de 30% reducere pentru branduri românești și sute de oferte aniversare.
• Bonul de weekend: reduceri de 20% pe categorii și 30% pe branduri, continuate pe parcursul anului.

În acest moment, clienții pot profita în continuare de ofertele speciale disponibile în cataloagele săptămânale și speciale online, reduceri de gamă în fiecare săptămână, precum și cele prezente în aplicația Carrefour pentru clienții fideli cu cont Act for Good.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *