Heineken a spart tiparele muzicale cu o nouă ediție a evenimentului Refresh Your Music - SURSE SI RESURSE

Heineken a spart tiparele muzicale cu o nouă ediție a evenimentului Refresh Your Music

Share

oamna a început cu muzică bună și experiențe de neuitat alături de prieteni. Pe 6 septembrie, Heineken i-a invitat pe pasionații de muzică să spargă tiparele muzicale și să uite de stereotipuri cu cea mai fresh ediție a evenimentului „Refresh Your Music”.

Concertul a avut loc în Laminor Arena din București, începând cu ora 21:00 – unde, în aceeași seară și pe aceeași scenă, ascultătorii au putut descoperi noi stiluri muzicale. Pentru că #MuzicaBunăSeAscultăÎmpreună.

Line-up-ul a adus pe aceeași scenă un mix de artiști locali și internaționali, din patru zone diferite, pe placul fiecărui prieten din grup:

• R3hab – cu remixurile unice, ce îmbină stilurile elecro și progressive house, DJ-ul fenomen a ajuns pe locul 14 în Top 100 DJ ai lumii. Fanii îl cunosc cu siguranță datorită piesei All Around the World;

• Nervo – după ce au cucerit lumea EDM-ului, duo-ul de gemene australience au venit să-i cucerească pe participanți cu un show dinamic, plin de energie și culoare;

• Inna – hit după hit, artista a reușit să își lase amprenta POP atât în România, cât și în afară. Inna a urcat pe scenă alături de ceilalți artiști Refresh Your Music și a zguduit împreună cu aceștia scena;

• Deliric – pentru fanii muzicii RAP, skill-urile lirice, prezența scenică și beat-urile emoționante au fost asigurate de unul dintre artiștii de top ai rap-ului românesc;

• Coma – rock alternativ cu un touch de nu-metal, dinamism, sunet unic și multă emoție: cu toate acestea vine la pachet Coma, trupa ale cărei versuri care fac pe oricine să danseze, să cânte și să simtă un amalgam de emoții.

Pentru seri memorabile ca de vară, Heineken încurajează sărbătorirea diversității muzicale la evenimentele „Refresh Your Music”.

Heineken este compania producătoare de bere cu cea mai extinsă prezență din lume. Recunoscut pentru brandul Heineken®, Grupul are un portofoliu de peste 300 de mărci de bere și cidru internaționale, regionale, locale și de specialitate. La nivel mondial, suntem prezenți în peste 70 de țări, iar cei peste 90.000 de colegi creează bucuria autentică de a fi împreună pentru a inspira o lume mai bună și aduc la viață valorile companiei noastre: Pasiunea pentru consumatori și clienți,

Curajul de a visa și a fi pionieri, Grija pentru oameni și planetă, Bucuria de a trăi. În România, Heineken este prezentă din 2003. Oferim un portofoliu divers de mărci locale și internaționale de bere și cidru, 99% dintre acestea fiind produse în cele trei fabrici locale din Craiova, Ungheni și Miercurea Ciuc.

Angajamentul nostru față de piața locală se reflectă nu doar prin diversitatea de branduri, ci și prin acțiunile noastre: avem 1.100 de angajați în România, furnizăm către piața locală aproximativ 98% din producția noastră, ne aprovizionăm de la furnizori locali cu aproximativ 70% din ingrediente și suntem dedicați agendei noastre de sustenabilitate, ’Brew a Better World – Raise The Bar 2030’.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *