Marți, 12 Octombrie 2021 15:42

20% dintre românii care doresc să achiziționeze o mașină iau în considerare varianta hybrid plug-in

Scris de
Evaluaţi acest articol
(1 Vot)

49% dintre românii care intenționează să-și achiziționeze o mașină în viitorul apropiat doresc ca aceasta să fie nouă. 20% le iau în considerare pe cele de tip hybrid plug-in și 12% pe cele full electric, potrivit unui studiu realizat de Mercury Research1 pentru ING Bank România.

În ceea ce privește resursele financiare, 74% dintre românii care se gândesc să cumpere o mașină iau în considerare un credit de nevoi personale sau un împrumut destinat vehiculelor.

Deși poate în acest moment nu simțim acest lucru, industria transportului sustenabil (individual) din România a crescut considerabil în ultimii ani, având chiar și dublări de la an la an în ceea ce privește producția, achiziția sau infrastructura pentru acest tip de automobile. Ne bucură să vedem o creștere direct proporțională și în cererea pentru produse verzi în rândul persoanelor fizice. Sperăm ca noile produse ING care încurajează un stil de viață sustenabil să contribuie la deblocarea barierelor financiare care împiedică achiziția unor mașini mai prietenoase cu mediul”, a declarat Adrian Humă, Sector Head Automotive, Transportation and Logistics, ING Bank România.

Din cei care vor să își cumpere o mașină, 51% plănuiesc să cheltuiască până în 10.000 de euro, 35% între 10.000 - 20.000 de euro, iar 13% peste 20.000 de euro. Cei care aleg mașinile de tip hybrid plug-in sau 100% electrice menționează ca motive principale nivelul mai mic de poluare în comparație cu un vehicul normal (49%), costul mai scăzut al alimentării (28%) și existența programelor de sprijin guvernamental pentru achiziționarea acestor tipuri de mașini (19%).

Pe de altă parte, printre motivele pentru care aceștia ezită să își cumpere mașini verzi se numără: infrastructura de încărcare subdezvoltată (31%), autonomia vehiculelor (20%) și prețul mai mare comparativ cu o mașină clasică (16%).

Parteneriate

MediaSind

 

LMP2019

 

Logo Smartfert

 

 

 

 

 

Cookies