Aplicația mobilă SAMEDAY a înregistrat 2 milioane de descărcări în primul an de când a fost lansată - SURSE SI RESURSE

Aplicația mobilă SAMEDAY a înregistrat 2 milioane de descărcări în primul an de când a fost lansată

Share

În primul an de când a fost lansată, SAMEDAY App, aplicația mobilă de gestionare a coletelor primite și trimise, a înregistrat 2 milioane de descărcări, devenind astfel cea mai utilizată aplicație de curierat din țară.

Investiția totală în dezvoltarea, integrarea și extinderea funcționalităților aplicației se ridică la aproximativ 2 milioane de euro. Lansată în septembrie 2023, aplicația mobilă a redefinit modul de gestionare a coletelor, oferind utilizatorilor o experiență simplificată și personalizată. Datorită funcționalităților multiple pe care le integrează, aplicația le permite utilizatorilor control total asupra expedierilor, predictibilitate și flexibilitate în procesul de livrare.

1 din 5 români care obișnuiesc să cumpere online a folosit SAMEDAY App

Cele mai recente date ale Eurostat arată că, în 2023, aproximativ 54% dintre utilizatorii de internet din România, respectiv 7,1 milioane de persoane1, au făcut cumpărături online. Raportat la această cifră, numărul celor care au folosit aplicația în ultimele 6 luni reprezintă peste 20% din totalul estimat de e-shopperi români în 2023.

„Succesul de care se bucură SAMEDAY App reflectă eforturile noastre constante de a înțelege, anticipa și de a răspunde nevoilor consumatorilor finali, prin soluții inovatoare care să îi ajute să își optimizeze timpul alocat primirii și expedierii coletelor. Este, de altfel, și motivul pentru care, pe parcursul acestui an, am continuat investițiile în dezvoltarea și integrarea de noi opțiuni și funcționalități în aplicație, care răspund dorinței utilizatorilor pentru livrări cu un grad crescut de flexibilitate și predictibilitate. Tehnologia, inovația și atenția constantă la experiența consumatorului sunt pilonii fundamentali care ne vor permite să continuăm să redefinim standardele din industrie”, a declarat Lucian Baltaru, CEO Sameday Group.

Evaluarea curierilor, o nouă funcționalitate inclusă în aplicație

Începând din octombrie, utilizatorii au la dispoziție opțiunea de a evalua curierii care livrează la domiciliu, putând să le acorde ratinguri și să lase recenzii despre experiența de livrare. Totodată, utilizatorii pot face recomandări privind îmbunătățirea anumitor aspecte precum comunicarea, manipularea coletului sau respectarea instrucțiunilor de livrare. Prin implementarea acestui sistem de evaluare, Sameday își propune să monitorizeze constant calitatea serviciilor oferite și să îmbunătățească experiența de livrare pe baza feedback-ului oferit de utilizatori.

Mai mult control asupra primirii și trimiterii coletelor

Popularitatea în creștere a aplicației și relevanța sa în îmbunătățirea experienței de livrare sunt confirmate și de rezultatele unui studiu realizat anul acesta de companie. Potrivit acestuia, peste jumătate dintre utilizatorii frecvenți de aplicații de curierat consideră aplicația cea mai performantă soluție de pe piață, datorită funcționalităților multiple și interfeței intuitive.

Studiul a evidențiat și cele mai apreciate funcționalități de către utilizatori:
• 81% dintre ei au menționat posibilitatea de a urmări în timp real traseul coletului, cu ajutorul unei hărți interactive care devine activă cu 2 ore înainte de livrare;
• 79% au indicat opțiunea care le permite să redirecționeze coletele către un easybox, dar și pe cea prin care pot să prelungească termenul de păstrare a coletului în locker cu încă 24 de ore și până la 7 zile;
• 77% au apreciat posibilitatea de a redirecționa rapid coletele către o altă adresă, precum și de a anula comanda înainte de livrare.

Până în prezent, din totalul trimiterilor gestionate de utilizatori în aplicație, cele mai frecvente acțiuni au vizat amânarea livrării, anularea comenzii înainte de livrare și redirecționarea coletului către un alt easybox, o altă adresă sau către un vecin.

Plata cu cardul direct în aplicație

O altă funcționalitate utilizată frecvent este plata cu cardul direct în aplicație, care permite utilizatorilor care au optat inițial pentru plata ramburs să achite online comanda, direct din aplicație. Până în prezent, aproape un sfert de milion de colete au fost achitate în acest mod.

Cu ajutorul aplicației, utilizatorii pot accesa rapid și serviciul SAMEDAY easyway, prin care orice persoană fizică sau companie care nu are un contract activ cu SAMEDAY poate face trimiteri. Astfel, toți cei care au nevoie să trimită rapid și la costuri accesibile un colet intră pe aplicație, înregistrează o cerere de expediere și generează AWB-ul direct din aplicație. Începând cu această lună, utilizatorii pot alege dintr-o gamă completă de opțiuni de livrare: predare la easybox cu livrare la orice easybox sau la adresă, precum și predare direct la curier cu livrare la easybox sau la adresă.

În prezent, aplicația mobilă SAMEDAY se află pe primul loc în categoria „Utilities” în App Store și ocupă a doua poziție în topul preferințelor românilor în categoria „Productivity” pe Google Play. Ponderea de descărcări pe Android este cu aproximativ 20 de puncte procentuale mai mare decât cea înregistrată în App Store. Aplicația poate fi descărcată gratuit din cele două platforme.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *